من انقلابی‌ام

بهار نارنج

من انقلابی‌ام

بهار نارنج

من انقلابی‌ام

« من اصرار دارم این منطقه را «غرب آسیا» بگویم، نه خاورمیانه. تعبیر خاور دور، خاور نزدیک، خاور میانه درست نیست. دور از کجا؟ از اروپا. نزدیک به کجا؟ به اروپا. یعنی مرکز دنیا اروپاست؛ هر جائی که از اروپا دورتر است، اسمش خاور دور است؛ هر جا نزدیکتر است، خاور نزدیک است؛ هر جا وسط است، خاورمیانه است! این تعریفی است که خود اروپائی‌ها کردند؛ نه، ما این را قبول نداریم. آسیا یک قاره‌ای است؛ شرقی دارد، غربی دارد، وسطی دارد؛ ما در غرب آسیا قرار داریم. بنابراین منطقه‌ی ما اسمش منطقه‌ی غرب آسیاست، نه منطقه‌ی خاورمیانه. »
بیانات حضرت آقا در دیدار اساتید دانشگاه‌
۱۳۹۱/۰۵/۲۲
--------------------------------------------
وبلاگ دوم بنده:
رسانه انقلابی (افتخار بدید)
rasane-enghelabi.blog.ir

نویسندگان

مسقط و تنها یک لبخند بیهوده ...

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۲۸ ب.ظ

مسقط
محل سقوط شما خواهد بود
اگر
تنها یک لبخند
بیهوده خرج شود.            (به امید پیروزی در مذاکرات اخیر و اقتدار روزافزون ایران اسلامی)

نظرات  (۱۱)

منظور از دست دادن حضرت عباس صرفا خود عمل مصافحه نبوده ...
منظور عواقب و اتفاقات بعد از دست دادن می باشد ...
هیچ بچه حزب اللهی منطقی و ولایی رو حرف مقتداش حرف نمی زنه
نه یک قدم جلو و نه یک قدم عقب
کمی تأمل
در ضمن رهبر عزیزمون از اول دوران رهبری شان پشتیبان و حامی تمام روسای جمهور و تیم های مذاکره کننده بوده و هستند
مگر حضرت آقا نفرمودند من به این مذاکرات خوشبین نیستم ؟!
خب خداروشکر نتیجه مذاکرات یک ساله هم دیروز پریروز مشخص شد
سخنان جان کری برای هممون بسته
مدیر محترم هم مقداری از سخنانشون رو در وبلاگ درج کرده اند...

۰۵ آذر ۹۳ ، ۰۹:۰۸ فانوس جزیره
چه عرض کنیم ...
ما خوش بین نیستیم به مذاکرات



سلام علیکم مومن
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
و علیکم السلام
سلامت باشید
التماس دعا
ای بابا

هر چه رشته بودیم پنبه شد ...

جواب خون شهدای هسته ای رو کی می خواد بده ؟!


سلام ، با افتخار شما لینگ شدی
۲۷ آبان ۹۳ ، ۲۰:۴۸ مارال رئیسی
سلام.وب خوبی دارید خوشحال میشم به منم سر بزنید و نظر بدید وبا تبادل لینک موافقم با تشکر
پاسخ:
سلام خواهر
سلامت باشید
شما هم وبلاگ زیبا و منسجمی دارید
حتما
لینک شدید
سلام. پس از مدتی دوری از فضای مجازی، بروزیم با "ماییم و نوای بی نوایی..."
مزین فرمایید.
یا زینب (س)
سلام دوستان و مدیر عزیز سایت
رهبر معظم انقلاب پشتیبان تیم مذاکره کننده هستند و ما نیز.
خدمت دوستانی هم که میگویند حضرت "دست داد" ولی "دست نداد" باید عرض کنم این نگاه به عاشورا و مذاکره علمی نیست و اگر نگوییم به تقوا نزدیک تر است بنظر من.
انشالله همه مان قبل از گفتن بیندیشیم
ضمنا از مدیر محترم سایت بابت گذاشتن بیانات مقام معظم رهبری برای شروع واقعا ممنونم، بسیار عالی بود، دست مریزاد.
پاسخ:
سلام
ارادت
فکر کنم منظورشون اینقد تند و افراطی نبود
باید خودشون پاسخگو باشند
سلامت باشید

۲۴ آبان ۹۳ ، ۲۳:۵۵ امیر احسان اظهری
سلام علیکم با نام هیئت عشاق الائمه تهران لینک میکنید بعد خبرم کنید تا لینکتون کنم
پاسخ:
علیکم السلام
موفق باشید
۲۲ آبان ۹۳ ، ۲۱:۱۰ فاطمه مهدیخانی
هـــــــــــی....
پاسخ:
:-)

انگار هنوز عده ای

پیام ظهر عاشورا را دریافت نکرده اند...

پیامِ همان سرداری که

دست باخت

ولی "دست نداد"...

پاسخ:
درود بر آن خاندانی که حتی در مقابل

تحــریم آب هم ســـــــــــــازش نکرد
.
.
.
هیهات من‌الذله
سلام و وقت به خیر
لطفا به وبلاگ ما هم سر بزنید.
اگر مایل به تبادل لینک نیز بودید بفرمایید.
http://hecomes.blog.ir/
پاسخ:
سلام
عاقبت شما
ان شاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی