من انقلابی‌ام

بهار نارنج

من انقلابی‌ام

بهار نارنج

من انقلابی‌ام

« من اصرار دارم این منطقه را «غرب آسیا» بگویم، نه خاورمیانه. تعبیر خاور دور، خاور نزدیک، خاور میانه درست نیست. دور از کجا؟ از اروپا. نزدیک به کجا؟ به اروپا. یعنی مرکز دنیا اروپاست؛ هر جائی که از اروپا دورتر است، اسمش خاور دور است؛ هر جا نزدیکتر است، خاور نزدیک است؛ هر جا وسط است، خاورمیانه است! این تعریفی است که خود اروپائی‌ها کردند؛ نه، ما این را قبول نداریم. آسیا یک قاره‌ای است؛ شرقی دارد، غربی دارد، وسطی دارد؛ ما در غرب آسیا قرار داریم. بنابراین منطقه‌ی ما اسمش منطقه‌ی غرب آسیاست، نه منطقه‌ی خاورمیانه. »
بیانات حضرت آقا در دیدار اساتید دانشگاه‌
۱۳۹۱/۰۵/۲۲
--------------------------------------------
وبلاگ دوم بنده:
رسانه انقلابی (افتخار بدید)
rasane-enghelabi.blog.ir

نویسندگان

جان کری: ... و این موفقیتِ بزرگ ماست !

چهارشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۵۹ ب.ظ

... + 7 ماه و 7 روز دیگر مذاکره

نظرات  (۵)

شما لینک شدید
پاسخ:
تشکر
۰۶ آذر ۹۳ ، ۱۶:۵۴ ... حسینی ...

به یاد شهدا گمنام

پس از عمری غریبی بی نشانی
خدا میخواست در غربت نمانی
از آن سرو سر افراز تو هر چند
پلاکی بازگشت و استخوانی...

پاسخ:
افتخار دادید
۰۶ آذر ۹۳ ، ۱۶:۵۳ ســوز ستان
داره کم کم از سیاست بدم میاد :(
پاسخ:
:-(
احسنت
پاسخ:
تشکر
۰۵ آذر ۹۳ ، ۱۵:۰۳ اشکان عاشوری
فرا خوان ایده های کسب درآمد برای وبلاگ نویسان
منظر ایده های شما هستیم.
شاید ایده شما اول بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی