من انقلابی‌ام

بهار نارنج

من انقلابی‌ام

بهار نارنج

من انقلابی‌ام

« من اصرار دارم این منطقه را «غرب آسیا» بگویم، نه خاورمیانه. تعبیر خاور دور، خاور نزدیک، خاور میانه درست نیست. دور از کجا؟ از اروپا. نزدیک به کجا؟ به اروپا. یعنی مرکز دنیا اروپاست؛ هر جائی که از اروپا دورتر است، اسمش خاور دور است؛ هر جا نزدیکتر است، خاور نزدیک است؛ هر جا وسط است، خاورمیانه است! این تعریفی است که خود اروپائی‌ها کردند؛ نه، ما این را قبول نداریم. آسیا یک قاره‌ای است؛ شرقی دارد، غربی دارد، وسطی دارد؛ ما در غرب آسیا قرار داریم. بنابراین منطقه‌ی ما اسمش منطقه‌ی غرب آسیاست، نه منطقه‌ی خاورمیانه. »
بیانات حضرت آقا در دیدار اساتید دانشگاه‌
۱۳۹۱/۰۵/۲۲
--------------------------------------------
وبلاگ دوم بنده:
رسانه انقلابی (افتخار بدید)
rasane-enghelabi.blog.ir

نویسندگان

دانلود مدح قدیمی قاسم رفعتی سال 1356 + بازخوانی

يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۲۷ ب.ظ

دانلود مدح قدیمی "ماه نمونه" حدود 4 دهه قبل استاد قاسم رفعتی (فایل تصویری)

درباره امیرالمومنین علی علیه‌السلام در روز عید غدیر خم

بهمراه دانلود صوت بازخوانی شده و فایل word (توضیحات)

«« عید بر عاشقان مبارک »»

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمائید:

 

دریافت

 

دریافت (صوت اول)
 

دریافت (صوت دوم)

نظرات  (۲)

سلام
ممنون، خیلی دنبال این مدیحه بودم، دسمریزاد و دستتون درد نکنه.
ایشون یه مدیحه هم برای غدیر دارن با مطلع زیر، اگر امکان داره اون رو هم بذارید:
بزن مطرب که گاه وجد و حال است/نه گاه بحث و درس و قیل و قال است
بزن مطرب به آهنگ عراقی/قدح پر کن ز وجه الله باقی
فوق العاده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی