من انقلابی‌ام

بهار نارنج

من انقلابی‌ام

بهار نارنج

من انقلابی‌ام

« من اصرار دارم این منطقه را «غرب آسیا» بگویم، نه خاورمیانه. تعبیر خاور دور، خاور نزدیک، خاور میانه درست نیست. دور از کجا؟ از اروپا. نزدیک به کجا؟ به اروپا. یعنی مرکز دنیا اروپاست؛ هر جائی که از اروپا دورتر است، اسمش خاور دور است؛ هر جا نزدیکتر است، خاور نزدیک است؛ هر جا وسط است، خاورمیانه است! این تعریفی است که خود اروپائی‌ها کردند؛ نه، ما این را قبول نداریم. آسیا یک قاره‌ای است؛ شرقی دارد، غربی دارد، وسطی دارد؛ ما در غرب آسیا قرار داریم. بنابراین منطقه‌ی ما اسمش منطقه‌ی غرب آسیاست، نه منطقه‌ی خاورمیانه. »
بیانات حضرت آقا در دیدار اساتید دانشگاه‌
۱۳۹۱/۰۵/۲۲
--------------------------------------------
وبلاگ دوم بنده:
رسانه انقلابی (افتخار بدید)
rasane-enghelabi.blog.ir

نویسندگان
مسئله ازدواج حضرت قاسم ابن الحسن (ع) در شب عاشورا در هیچ کدام از منابع معتبر نیست و فقط در مقتل روضه الشهدا اثر ملا حسین کاشفی آمده است.
کسانی مثل شیخ عباس قمی و علامه مجلسی و شهید مطهری این مسئله را کاملا اشتباه می دانند و کسانی مثل سید ابن طاووس صاحب مقتل لهوف و عبدالرزاق مقرم صاحب مقتل مقرم و... این مسئله را نقل نکرده اند.
 
البته این مسئله با عقل هم سازگار نیست چون حضرت قاسم در آن زمان از ۱۰ سال بیشتر داشت ولی هنوز ۱۵ ساله نشده و به سن بلوغ نرسیده بودند.

گفتنی است جریان شیرازی‌ها هم در مورد این مسئله، شهید مطهری را به تحریف عاشورا متهم می کنند!
در اینجا می توانید سخنرانی شهید آیت الله مطهری درباره ی این شبهه را دانلود کنید.
استاد شهید مرتضی مطهری
حجم: 288 کیلوبایت
توضیحات: ازدواج حضرت قاسم در شب عاشورا و تحریف تاریخ

نظرات  (۱۳)

۱۰ آذر ۹۳ ، ۱۶:۴۵ امیرحسین درودی
سایت بسیار زیبایی دارید.

خوش حال می شوم که به وب من سرزده و تبادل لینک کنیم

باتشکر
پاسخ:
سلام
لطف دارید
ان شاء الله
سلام
وبلاگ خوب و مفیدی داری
خوشحال می شم بهم سر بزنی تا تبادل لینک کنیم
۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۰:۴۹ ₪بنـت الهـدی₪
کو تا باورش کنن!
پاسخ:
متأسفانه ... :-(


امان از تحریف و خرافات. . .
پاسخ:
سلام بانو
افتخار دادید همشهری
خواهر امام (س) رفتید نائب الزیاره باشید
بنده هم پارسال شاهد چننین تحریفی در حرم مطهر حضرت معصومه س بودم
واقعا تاسف برانگیز بود

سپاس بابت روشنگری تون
اجرتون با ارباب
پاسخ:
افتخار دادید

سلامت باشید
أجرتان با خدا
السلام علیک یا قاسم ابن الحسن


پاسخ:
شما هم با افتخار لینک شدید
ممنون بابت محبتت
۱۷ آبان ۹۳ ، ۲۲:۱۷ 彡♥خـادم المهدی♥彡
ای که می بخشی با #انگشتری انگشت خویش
دست خالی رد مکن ما را از کویت یا #حسین(ع)...

#اربابم-دریـــابم
------------------
ملتمس دعاتونم

#یا-زهـــــرا (س )
پاسخ:
سلام
ممنون که سر زدید

هدیه زیبایی بود شعر قشنگتون

یا زینب (س)
سلام

ممنون از مطلبتون  واینکه به وبم  سر زدید ...

موفق باشید

التماس دعا
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم
ارادت  :-)
ملتمس دعا
سلام
تا حالا نشنیده بودم، مطلب جدیدی بود
راستی چقدر هوشمندانه عمل کردید که در میان کلید واژه هایتان نامهای انگلیسی هم گذاشتید، بارک الله به شما دوست عزیز
موفق باشید
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم
نظر لطف شماست خواهر خوبم
سپاسگزارم :-)
۱۷ آبان ۹۳ ، ۱۸:۳۹ فاطمه مهدیخانی
سلام بر شما..

ممنون از حضور شما در وبلاگ..

باید عرض کنم خدمتون که متاسفانه...
هر دم از این باغ دمی میرسد تازه از تازه تری می رسد

باید تاسف خورد بابت این قضیه ها..اتفاقا دردهه اول محرم درباره این قضیه صحبت کردیم با یه بنده خدایی...

متاسفانه برخی از ما آدم ما زود باوریم..و بدون دلیل و منطقی همه چی رو قبول میکنیم...


التماس دعا

یاعلی

-------------------

البته اگر باتبادل لینک موافق بودید خبرم کنید..

پاسخ:
سلام
ممنون بابت حضورتون
اینها همه اش درده
افسوس که این فرقه و جریان به سرعت داره در سراسر کشور نفوذ می کنه و نیروهای مذهبی رو جذب می کنه
ملتمس دعا

------------
ان شاء الله
۱۷ آبان ۹۳ ، ۱۸:۲۱ ســوز ستان
نمی دونم چرا عده ای از سخنرانان بعد از این همه سال هنوز هم به خودشون زحمت نمی دن کتاب کم حجم حماسه ی حسینی رو بخونن :(
پاسخ:
سلام افتخار دادید استاد

بله
درست می فرمائید

چه جالب!!!

نمی دونستم.
پاسخ:
سلام
ممنون که سرزدید بانو
بله متأسفانه خودم پارسال در حرم کریمه اهل بیت(س) شاهد این قضیه بودم
۱۷ آبان ۹۳ ، ۱۵:۴۶ رنگ خدایے . . .
فروش استثنایی دیش ماهواره . . . 

فروش فوق العاده و استثنایی دیش ماھواره

با قیمت ھاے کاملًا متفاوت و ارزان

پاسخ:
جالب بود
خداقوت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی