من انقلابی‌ام

بهار نارنج

من انقلابی‌ام

بهار نارنج

من انقلابی‌ام

« من اصرار دارم این منطقه را «غرب آسیا» بگویم، نه خاورمیانه. تعبیر خاور دور، خاور نزدیک، خاور میانه درست نیست. دور از کجا؟ از اروپا. نزدیک به کجا؟ به اروپا. یعنی مرکز دنیا اروپاست؛ هر جائی که از اروپا دورتر است، اسمش خاور دور است؛ هر جا نزدیکتر است، خاور نزدیک است؛ هر جا وسط است، خاورمیانه است! این تعریفی است که خود اروپائی‌ها کردند؛ نه، ما این را قبول نداریم. آسیا یک قاره‌ای است؛ شرقی دارد، غربی دارد، وسطی دارد؛ ما در غرب آسیا قرار داریم. بنابراین منطقه‌ی ما اسمش منطقه‌ی غرب آسیاست، نه منطقه‌ی خاورمیانه. »
بیانات حضرت آقا در دیدار اساتید دانشگاه‌
۱۳۹۱/۰۵/۲۲
--------------------------------------------
وبلاگ دوم بنده:
رسانه انقلابی (افتخار بدید)
rasane-enghelabi.blog.ir

نویسندگان

عکس غیر وارونه حضرت روح الله ...

سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۵ ق.ظ

دیدم عکس، سر و ته گرفته شده؛

                                          درستش کردم !

نظرات  (۶)

سلام
خیلی جالب بود

پاسخ:
سلام
خداروشکر

سلام برادر

خیلی زیبا بود

انصافا خلاقیت یعنی این

وب خوبی دارید

نمیدونم شما همون برادری هستید که یه وب به همین نام داشتید و حالا به این شکل و قالب درش آوردید یا نه اما من از آشنایی با وبتون خوشحالم و دوست دارم هر وقت حالی داشتید به وب ما هم سر بزنید

پاسخ:
سلام علیکم
نظر لطفتان است
تشکر
ان شاء الله

برادر نیستم

اربعین آمده است؛ همراه سپاه پیروز افتخار و وارثان خون و روشنی.

چهل روز پیش ...

چهل روز از اشک‏های کربلا می‏گذرد؛ قطراتی که حاوی پیام فتح ‏اند و دلاور مردی. امروز «جابر» و «عطیه» خود را به مدفن حنجره آزادگی رسانده ‏اند.

در چهلمین روز، تنها چیزی که برای همه تداعی می‏ شود، حدیث خون و پیروزی است.

اربعین حسینی بر شما تسلیت باد...
پاسخ:
سلام علیکم
بر شما هم تسلیت و تعزیت باد
تشکر از حضورتان
ملتمس دعا
۱۸ آذر ۹۳ ، ۱۴:۱۴ گیله مرد ... بر ثانیه‌ی ظهور مهدی(عج) صلوات
عجب ذهن خلاقی ...


پاسخ:
واقعا ...
۱۸ آذر ۹۳ ، ۱۴:۰۳ زینب . فطرس
عجب فکر جالبی کردید ...
احسنت به شما
پاسخ:
ایده ی قشنگی بود
ولی
کار بنده نیست بانو ...
یاعلی
۱۸ آذر ۹۳ ، ۱۳:۳۳ مسیح کردستانی
پاسخ:
سلام علیکم
لطف کردید
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی