من انقلابی‌ام

بهار نارنج

من انقلابی‌ام

بهار نارنج

من انقلابی‌ام

« من اصرار دارم این منطقه را «غرب آسیا» بگویم، نه خاورمیانه. تعبیر خاور دور، خاور نزدیک، خاور میانه درست نیست. دور از کجا؟ از اروپا. نزدیک به کجا؟ به اروپا. یعنی مرکز دنیا اروپاست؛ هر جائی که از اروپا دورتر است، اسمش خاور دور است؛ هر جا نزدیکتر است، خاور نزدیک است؛ هر جا وسط است، خاورمیانه است! این تعریفی است که خود اروپائی‌ها کردند؛ نه، ما این را قبول نداریم. آسیا یک قاره‌ای است؛ شرقی دارد، غربی دارد، وسطی دارد؛ ما در غرب آسیا قرار داریم. بنابراین منطقه‌ی ما اسمش منطقه‌ی غرب آسیاست، نه منطقه‌ی خاورمیانه. »
بیانات حضرت آقا در دیدار اساتید دانشگاه‌
۱۳۹۱/۰۵/۲۲
--------------------------------------------
وبلاگ دوم بنده:
رسانه انقلابی (افتخار بدید)
rasane-enghelabi.blog.ir

نویسندگان

حماسه 8 دی گیلانی‌ها ...

دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۲۰ ب.ظ

 حضور حماسی گیلانی‌ها در جای جای این استان در ۸ دی
(( سال 88 مردم ولایتمدار گیلان پیش از موعد، تظاهرات ضد سران فتنه و طیف حامی شان و حمایت از ولایت مطلقه فقیه را آغاز کردند و حماسه ی 8 دی را آفریدند ))


نظرات  (۵)

۰۹ دی ۹۳ ، ۲۰:۰۰ ... حسینی ...

آن عهــد که در روز ازل مــا بسـتیمـ        بـا لطفــــ خــدا ز دامـ شـیطان رســتیمـ
روز
نُه دی دوبـــاره ثـابتـــــ کـردیـمـ         در صحــنه همیشه بـا ولایتــــ هسـتیمـ

پاسخ:
عالی
زنده باد مردم ولایت مدار گیلان...

با تو از مرگ نداریم به خدا واهمه ای/جانمان پیشکش سیدنا خامنه ای
پاسخ:
تشکر

به به عجب شعری
۰۸ دی ۹۳ ، ۲۳:۳۵ ... حسینی ...
سلام بزرگوار

اگر راضی باشید بنده از این عکس در وبلاگ معبری به آسمان استفده کنم...

متشکرم

لحظه هایتان زهرا(س)پسند
پاسخ:
سلام علیکم
خواهش می کنم
یاعلی
عاقبت بخیر باشید
۰۸ دی ۹۳ ، ۲۰:۲۵ پریچهر ...
ما هم فراموش نمیکنیم. بعضی ها این پنبه رو از گوش دربیارند
پاسخ:
احسنت
بدون حضور خدا
جایی نرو
به خیالت که به آبادی میرسی ...؟
نه رفیق ...

چراغی که در سیاهی می درخشد
چشم گرگ است ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی